عناوین ترم های مختلف

ترم 1 آموزشی:

 

با استفاده از این پکیج کودکان علاوه بر ساخت چند نوع ربات میتوانند یک ربات کوچولوی فوتبالیست ساخته

ودر مسابقات نیز شرکت نمایند که در این بسته مواردی همچون سازه های اضافی وشوتر

اضافه گردیده که معمولا مورد استقبال بسیار زیاد میباشد.

شامل :

آموزش ساخت

ربات کوچولوی جنگجو

ربات کوچولوی  فوتبالیست

ربات کوچولوی آتش نشان مقدماتی

ربات کوچولوی تله کابین

ماکت منجنیق

 

ترم 2 آموزشی:

شامل آموزش ساخت ربات های فوتبالیست ، جنگجو و آتش نشان میباشد و همچنین آموزش مدارات الکترونیکی از جمله ساخت دزدگیر ، آزمایش نمایش اعداد (سون سگمنت ) و بسیاری از آزمایشات جذاب الکترونیکی دیگر روی برد بورد میباشد.

این ترم ویژه دانش آموزان سوم ابتدایی تا دبیرستان میباشد و مدرسین نسبت به سن دانش آموزان آزمایشات مقدماتی و پیشرفته را به دانش آموزان آموزش میدهند

 

ترم 3 آموزشی:

ربو بورد محصول صنایع رباتیک ایران پس از ساخت رباتهای جنگجو ، فوتبالیست و آتش نشان به دانش آموزان آموزش داده میشود که شامل مکانیک والکترونیک میباشد در این پکیج کلیه قطعات الکترونیکی وفیبر بصورت خام در اختیار بچه ها قرار داده میشود که قبل از لحیم کاری روی برد اصلی ، تعدادی مقاومت بهمراه یک برد هزار خانه جهت تمرین و آموزش لحیم کاری میباشد که میتواند در امر یادگیری بهتر کمک فراوانی خواهد شد ، روبو بورد را به اختصار میتوان ربات حل ماز یا ربات برخورد با مانع نامید که بصورت کنترل دستی واتومات میباشد وکلیه عملیات الکترونیکی ومکانیکی ساخت ربات را خود دانش آموز انجام میدهد.

ترم 4 آموزشی:

 

شاهکار آموزش ساخت ربات در صنایع رباتیک ایران ، باز هم تحولی دیگر در تولید رباتهای آموزشی در کشور: ساخت چهار ربات آموزشی در یک پک که شامل رباتهای فرار از نور ، حساس به صدا ، مسریاب یا همان تعقیب خط و ربات حل ماز یا برخورد با مانع بصورت اشتراکی میباشد.

در پک تکنو روبو ، چهار ربات ساخته میشود که کلیه قطعات الکترونیکی  و فیبرهای خام در اختیار دانش آموز قرار داده میشود وکلیه مراحل ساخت ربات از ابتدا تا تا انتهای ساخت ربات را دانش آموز از جمله مباحث مکانیکی ربات و الکترونیکی ربات را قادر است انجام دهد.که این رباتها شامل:

1. ربات فرار از نور : در صورت مشاهده نور سعی میکند متواری شود

2. ربات تعقیب صدا : این ربات نسبت به صدا حساس بوده و در صورت شنیدن صدا و یا دستور، اقدام به حرکت میکند.

3. ربات مسیریاب : همانطور که دیده اید ، مسابقات ربات مسیریاب یا همان تعقیب خط در اکثر میادین رسمی رباتیک استانی و کشوری برگزار گردیده و روز به روز بر کیفیت این لیگ مسابقات افزوده میشود، این ربات وظیفه اصلیش تعقیب خط در زمین مسابقه است که دانش آموزان براحتی میتوانند پس از ساخت این ربات در مسابقات کشوری نیز شرکت نمایند.

4. ربات حل ماز: این ربات نوع پیشرفته ربات برخورد با مانع و همانطور که مستحضرید قابلیت اصلی این ربات تشخیص مانع و حرکت از مسیری دیگر میباشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 17 آبان 1394برچسب:, | 20:16 | نويسنده : مسول فضای سایبری صنایع رباتیک کوهبنان |

.: